“ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΣ ΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΨΩΘΕΙ ΕΝΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ, ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΒΑΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ. Ο ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΕΚΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ «ΚΟΙΝΟΣ ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΣ» ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ, ΜΗΧΑΝΙΚΗ.”
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΛΕΞΗ «ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΣ»? ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΝ-ΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ….ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ.
ΕΝ-ΝΟΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΣΑ (ΕΝ) ΣΤΟΝ ΝΟΥ (ΝΟΙΑ).
ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ, ΟΠΟΥ ΛΟΓΟΣ ΙΣΟΝ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ. ΜΕΣΑ (ΕΝ) ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ. Α-ΡΥΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΡΥΘΜΟΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΦΑ. ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ (ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΝΟΥ) ΕΧΟΥΝ ΥΨΙΣΤΟ ΡΟΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΟΥΣ.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΥΕΤΑΙ, ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΗΚΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ.
ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝΝΕΑ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΜΑΣ (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΣΤΟ «Α») ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΝ-ΝΕΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΟ, ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ «ΕΝΑ» ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ «ΝΕΑ» ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ. ΕΝΑΣ ΑΕΝ-ΑΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΔΑ (10) ΚΑΙ ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ (10 – 11- 12 – 13 – 14 – ΚΛΠ). ΤΟ ΑΠ-ΕΙΡΟ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ. ΔΙΟΤΙ ΙΕΡΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΕΙΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΔΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ, ΑΕΝΑΑ….ΑΠΕΙΡΑ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΛΕΞΗ: AΠ-ΕΙΡΟ = ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ (ΕΙΡΟ ΜΕ ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ).
ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ (ΤΗΝ ΑΡΧΗ) ΜΕ ΤΟ ΕΝΝΕΑ (ΤΟ ΝΕΟ) ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΔΕΚΑ (10), ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΔ-ΕΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ, ΑΦΟΥ Η ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΜΠΥΛΩΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΩΣΕ ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ ΤΗΣ.
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΕΚΑ (ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΟΥ) ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ (ΔΕΚΑΕΤΙΑ, ΑΙΩΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΔΕΚΑ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΝΑΔΩΝ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΔΕΚΑΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΡΙΘΜΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΩΣ ΝΟΗΜΟΝΑ ΟΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ.
ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΩΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (1) ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ (Ο) ΔΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝ-ΝΕΑ ΜΗΝΕΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΖΩΗ.
ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΕ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΓΙΆΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ, ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΜΕ ΔΙΑ-ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΛΕΜΕ “log in” ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΣΑ (in) ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ (log). ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΔΙΑ-ΔΙΚΤΥΟ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ: ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ, ΤΟΥ Ι-ΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΟΛΟΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤ’ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΟΙ 2 ΛΕΞΕΙΣ “ΣΥΝΔΕΣΗ” ΚΑΙ «ΣΥΝΘΕΣΗ» ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΔΟΝΤΙΚΟ ΔΕΛΤΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΟΝΤΙΚΟ ΘΗΤΑ, ΟΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΣΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΥΝΘΕΘΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ.
Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΙΜΕ-ΝΑ ΤΟΥ (ΚΕΙΜΕΝΟ = ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΝΟΥΣ) ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΝΩΣΗ (ΣΥΝΔΕΣΗ) ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝ-ΘΕΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΚΑΠΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ.
ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΩΡΑ ΓΚΙΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ “Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΟΝ ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΛΙΤΗ” ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΙΣΑΑΚΙΔΗ.
ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ; ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΠΗΓΗ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΧΗΣ. ΑΒ Ή ΑΩ; ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ Η ΣΩΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΩΝ;
ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. ήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Σο εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Σρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙ ΜΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΗΝΩΜΕΝΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΔΙΚΑΖΕΙ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΡΑΤΗΚΑΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΕΠΙΠΤΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ.
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ, ΟΠΩΣ ΦΟΝΟΣ Ή ΣΟΒΑΡΗ ΒΛΑΒΗ, ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ (ΣΩΜΑΤΙΚΑ Ή ΨΥΧΙΚΑ), Κ.Α., ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗ ΜΕΡΙΚΗ Η ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 2 ΤΗΣ “ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ“ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 6 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ,(3003/ΦΕΚ ΑΡ. 75/8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2002).
ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ, (ΝΟΜΟΣ 3003/ΦΕΚ ΑΡ. 75/8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2002) ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙ Ή ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ Ή ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ, Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΑΣΥΛΙΑ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ, ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.
Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΥΣΟ ΠΟΥ ΜΑΖΕΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, (ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ), ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΗΣΙΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ, ΜΕ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΑΖΑΡΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΥΤΗΣ. ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΩ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΨΕΥΔΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ, ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1932. ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΕΙ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ. ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΥΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ:
1) ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2012, Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ 9 ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΠΕΧΤΣΗ ΔΗΛΩΣΕ:
“ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ (ΜΗΝΥΣΗ) ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΑΠΟΤΑΝΘΕΙ. ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΩΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ. ΕΧΟΥΜΕ ΓΝΩΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΙ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΞΕΙ. ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ, ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ“.
2) ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2015, Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ SPACEΔΗΛΩΣΕ:
“ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΗΔΗ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ, ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ. ΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ. ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΩΝΩ ΜΕ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ, ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΩΣΩ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ. ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΠΗΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΑΙ ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΧΑΖΑΡΟΠΑΙΔΑ, ΤΑ ΕΒΡΑΙΟΠΑΙΔΑ. ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΟΙ“
ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ! ΜΕΝΕΙ Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΣΑΦ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΙΣΧΥΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΠΑΤΑΓΟ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΖΑΡΟΕΒΡΑΙΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ.
ΉΔΗ ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟΝ ΓΙΟΥΝΓΚΕΡ ΤΟ ΕΡΙΞΑΝ ΣΤΟ ΠΙΟΤΟ, (ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΣΕ ΤΙ ΑΛΛΟ), ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.